Aamulla piti lähteä jo aikasin aamulla kaupungille ja nukuin tietysti  pommiin enkä ehtinyt aamupalaakaan syömään.  Kaupungilla meni asioita hoidellessa tosi kauan ja alko kyllä olemaan tosi kova nälkä kun kahden aikoihin pääsin takasin kotiin. Positiivista tässä aamussa oli se, etten kaupungilla syönyt mitään. Normaalisti olisin ehkä hakenut jotain pizzaa tai jotain kotiinlähtiessä. Tulin kiltisti kotiin syömään eilistä jauhelihasoppaa

Liikuntaa en kyllä ihan hirveästi ole harrastanut. Koiran kanssa nyt tulee kuitenkin ulkoiltua n. pari tuntia päivässä, vaikka se mitään hikiliikuntaa ei olekkaan. Kuitenkin siitä tulee heti terveempi olo kun vaan saa itsensä ylös sohvalta ja raikkaaseen ulkoilmaan.

Mun päivittäinen paheeni on kyllä se, että heti päivän pääruoan jälkeen mua alkaa väsyttää todella paljon. Vaikka ruoka annos on normaalin kokoinen eikä mikään rasvapaukku Niinpä mä joka päivä nukun noin tunnin päikkärit. Sinäkin aikana vois kyllä tehdä jotain hyödyllista, mutta eikös ruokalepo ole terveellistä

Tänään tuli sitten punnittua ja todistettua tuo karmaiseva luku. Painoa on kertynyt kammottavat 94,1 kg! Mietin vaan et kuinka mä olen päästänyt itseni tähän kuntoon? Muistan että kun keväällä kun aloitin taas kerran laihduttamaan, painoin 85kg ja vannoin etten ikinä anna itseni lihota yhdeksäänkymppiin. Nyt painan noin paljon ja vannon etten ikinä tule rikkomaan satasta, vaan että alamäki alkaa NYT.

Tänään on syöty:

Välipala         Omena

Päivällä         Lautasellinen jauhelihakeittoa ilman perunoita + kaksi siivua ruisleipää juustolla

Illalla             3-4dl vadelmasmoothie,  puoli rasiaa viinirypäleitä ja 100g aurajuustoa

Nyt kun ne on tohon kirjotettuna, niin tuohan kuulostaa tosi vähältä Mutta vaikka kuinka mietin, niin kyllä tossa on kaikki mitä on mennyt. Edellisessä elämässäni olisin syönyt ainakin kolmesti ton verran. Onhan tossakin nyt parantamisen varaa. Aurajuusto oli sinänsä turhaa, mutta kun teki mieli suolaista. Senkin olis voinu korvata vaikka ruisleivällä.

Mä oon alkanut tykätä tosi paljon tosta smoothiesta. Pistän siihen jäisiä vadelmia, rasvatonta banaanijugurttia ja hieman vadelma-mustikka keittoa. Kuulostaa ainakin mun korvaani suhteellisen terveelliseltä

Huomenna pakkaan tavarat ja elukat mukaan, ja lähdetään maalle porukoiden luokse. Saa nähdä kuinka siellä tulee syötyä. Luultavasti kuitenkin vähän enemmän kun ne muutki syö koko ajan jotain. Ja sunnuntaina on vielä pikkuveljen synttärit, joten varmaan tulee jotain maisteltua. Mutta koitetaan pysyä ruodussa